GLFR – Vores allesammens klub-app

Til sæsonstart år, har vi fået vores egen klub-app, GLFR,  som gør at vi kan kommunikere direkte med jer gennem app’en og dermed sikre en bedre formidling af klubbens aktiviteter og nyheder til jer.

I vores nye klub app kan du følgende:

• Nyheder – få seneste nyt fra klubben
  • Banestatus – vær altid opdateret om hvad der sker på banen
  • Tidsbestilling – app´en er naturligvis integreret med Golfbox, hvilket giver dig nem adgang til at se ledige starttider og booke ledige starttider både i her i klubben og på alle øvrige danske golfbaner.
  • Brug GLFR på banen – Der er en altid opdateret golf GPS, der fuldt ud er på højde med de bedste golfure og vognholdte GPS´er på markedet, som du kan anvende på din runder.
  • Handicapregulering og arkiv – GolfBox naturligvis integreret i appen, så du nemt kan indsende dine scorekort til HCP-afregning og se dit scorearkiv.
  • Før din score med GLFR – Det er nemt at holde styr din score under runden. Med blot få tryk kan du kan registrere scores for op til 4 spillere i din bold.
  • Shot Tracking – Med Shot Tracking kan du nemt nemt holde styr på spillet og hvor du rent faktisk slår hen. Du får desuden nyttig statistik og du kan også udfylde scorekort for op til 4 spillere med et klik på en knap
  • Hulsponsorer – se hvem, der sponsorerer, hvert enkelt hul på banen

Ting der kommer:

• Se dagens pin-position – I den digitale banguide vil du kunne komme til at se dagens pin-position og få den nøjagtige afstand til pinden, uanset hvor på banen du er

Sådan kommer du godt i gang med at bruge GLFR
Har du ikke allerede downloadet GLFR kan du gøre det her: