Ambassadører til Golfens Dag søndag den 27. april 2014

Svendborg Golf Klub vil igen i år deltage i Golfens Dag, som afholdes søndag den 27. april.

I lighed med tidligere år, vil der blive annonceret i den lokale presse. I klubområdet vil gæsterne få

mulighed for at prøve golfslag på træningsbanen, prøve puttinggreen og prøve et par huller på 9-huls banen.

Desuden skal de naturligvis vises rundt i klubhusområdet.

Alle ambassadører vil få tilsendt en udførlig vejledning.

Klubben får brug for nogle ambassadører på dagen. Hver ambassadør vil få tildelt 3-4 gæster, som ambassadøren skal følge rundt til de forskellige aktiviteter, og gennem egen glæde for golfspillet skal hjælperen prøve at overbevise gæsterne om, at de naturligvis skal prøve golfspillet i Svendborg Golf Klub, således at gæsten afslutter med at tilmelde sig et prøvemedlemskab i klubben.

Det må påregnes, at det vil tage ca. halvanden time at vise et hold gæster rundt til de forskellige

aktiviteter. Afslutningsvis vil klubben byde på en forfriskning i klubhuset til dig og dine gæster.

Reserver allerede nu dagen og send en mail til en@svendborg-golf.dk med dit tilbud om at fungere som ambassadør.

Det er klubbens håb, at der kommer så mange gæster, at vi får brug for cirka 10 ambassadører.

Aktiviteterne vil blive gennemført i tidsrummet 9:00 til 13:00.