Mød vores klubsponsor: Skousen Svendborg og Faaborg

Går man i SKOUSEN i Svendborg eller Faaborg, og er man så heldig at møde ejeren, Michael Hansen, så er man sikker på en sjov bemærkning og en ultragod service. Heldigvis er servicen også i orden, når Michael ikke lige er at træffe, takket være et fagligt dygtigt og serviceminded personale.

Michael er en af klubbens GULD-sponsorer og i den egenskab bl.a navnesponsor for vores eliteafdeling, sponsor for puttegreen foran klubhuset, samt hulsponsor på 18 hulsbanen så man må sige at Michael i den grad bakker op om klubben, hvilket vi er MEGET taknemmelige for!

Udover at tilbringe tid med sine to døtre på hhv. 22 og 25 år – og spille golf på Svendborgs bane (en fritidsbeskæftigelse der desværre ikke altid er tid til), så tilbringer Michael også i sin fritid en del tid på spinningcyklen  og på landeveje i ind- og udland. Michael er i det hele taget en aktiv mand, der elsker at “være på vej” både arbejdsmæssigt og i fritiden.

Når tiden er til en gang golf i vores klub, så er det især hullerne 7 og 16, der både udfordrer og tiltaler Michael. Som andre roser Michael vores bane, der både er smuk og spændende at besøge.

Noget, der i dag udfordrer detailbranchen generelt, er den stigende nethandel. Det har Michael også erfaret, og SKOUSEN har derfor også lanceret sloganet: “Vi matcher laveste netpris”, en strategi, der har vist sig at være vellykket. I forhold til nethandlen kan netop servicen i de fysiske butikker noget, som slet ikke findes online. Derfor er det også vigtigt med den kompetente og serviceorienterede medarbejderstab, som kendetegner SKOUSEN i Svendborg og Faaborg. Dette kommer på flere måder kunderne tilgode, og står du og mangler nye hårde hvidevarer, så er SKOUSEN med det store sortiment leveringsdygtig i både produkter og den gode kundeservice.

#støtvoressponsorerdestøtteros

Gitte Borgermann