Spil med dag

Søndag den 21. august afholder Svendborg Golf Klub  Spil med Dag kl. 10.00-12.00 for alle, som overvejer at komme i gang med golf

Som medlem i golfklubben, har du muligheden for at invitere en ikke golfer ven/kollega/familiemedlem med til SPIL MED DAG søndag d. 21. august kl. 10.00.
Tag din ven/kollega/familiemedlem med på Drivingrangen og vis hvordan man slår til en bold og derefter en tur på puttegreen. Når I er klar, så spilles der Texas Scramble ud fra dit handicap på 9 huls banen.

Der vil være præmier til de bedste resultater. Klubben er vært ved en grillpølse og en øl/vand bagefter, hvor klubbens medarbejdere og begynderudvalg er klar til at fortælle om vores prøvemedlemskaber.

Du tilmelder jer på info@svendborg-golf.dk. Du skriver dit DGU-nr., hvor mange I kommer og om I spiller med dit udstyr eller der skal lånes udstyr – skriv gerne om det er højre eller venstre hånds udstyr.

Vi glæder os til at se mange af klubbens medlemmer og forhåbentlig rigtig mange nye som har lyst til at prøve kræfter med golfen

Golf er sjovt og godt for både krop og sjæl – og flere fortjener chancen for at prøve dette fantastiske spil.