+ 37 træning starter den 25/4

I sæsonen 2018 tilbyder Svendborg Golf Klub gratis holdtræning for medlemmer i handicap 37 eller derover. Årsagen herfor er at undersøgelser har vist at størstedelen af de udmeldte medlemmer af Svendborg Golf Klub, har et handicap ved udmeldelse som er på 37 eller derover. Vi vil derfor forsøge at bevare et træningsmiljø for relativt nye golfspillere, således glæden ved golf kan bevares, og man forbliver medlem af Svendborg Golf Klub.

Årsagen for udmeldelse kan også være mangel på fast spillepartner, og her vil man ligeledes i holdtræningen kunne møde andre ligesindede, som måske også mangler en at spille golf sammen med.

Træningen finder sted hver onsdag kl. 16.00 – 17.00

Man tilmelder sig fra gang til gang via turneringsmodulet i Golfbox og der er plads til 12 spillere ad gangen. (Hvis man har problemer med tilmelding kan sekretariatet eller begynderudvalget være behjælpelig med booking.) Tilmelding skal foretages senest to dage før.