18 huls banen åbner d. 8 marts

Kære medlemmer,

Så har greenkeeperne sagt god for at vi må spille på 18 huls banen igen, dog med den restriktion, at banen er lukket hver dag til kl. 10.00 pga. mulighed for morgen frost / rimfrost og det er foreløbig for resten af marts – der evalueres selvfølgelig løbende hvornår det kan fjernes, således det ikke er blokeret længere end højest nødvendigt.

Når greenkeeperne møder ind tidligt om morgenen, så er det dem, der beslutter om frost blokeringen skal slettes. For der kan nemt være rimfrost på baneanlægget og ikke i Svendborg by eller omegn, og derfor skal lukningen respekteres – vi havde spillere sidste år, der alligevel gik ud og det er ikke iorden, vi skal alle være med til at passe på banen.

Her i den kommende uge køres der gødning på fairways rundt på banerne, så hermed er i alle advaret om der kan forekomme en liflig duft derude.

Og så lige til den never ending story – HUSK nu at bekræfte jeres tider i Golfbox – både på 18 huls og 9 huls banen – man har INGEN rettigheder på banerne, når man ikke har en bekræftet tid i Golfbox.

Vi har alt, alt for mange medlemmer, der ikke bekræfter og hvis det fortsætter, så kan vi blive nødt til at indfører konsekvenser for de medlemmer og det vil vi være meget kede af. Kan du ikke finde ud af at bekræfte på din Golfbox APP, så er du nødt til at komme ind i klubhuset og bekræfte på touchskærmen. Vi hjælper gerne med at vise dig hvordan det hele fungerer, både på APP’en og på Touchskærmen.

Der skal bekræftes senest 10 min før din starttid og du kan bekræfte via din mobil Golfbox APP indenfor en radius af 3 KM fra klubhuset, så det bør ikke give nogen problemer. Din GPS i mobil telefonen skal være slået til, ellers virker det ikke fra Golfbox APP’en.

Er du ved et uheld forsinket, så ring til Sekretariatet, så hjælper vi gerne. Og lad nu være med at regne med dine spillemakkere har bekræftet for dig – det sker ikke altid og det er i sidste ende dit eget ansvar.

VI håber at I alle får nogle gode golfrunder og vi glæder os til at sæsonen rigtig kommer igang.

Mvh.
Sekretariatet