Skaf et medlem og få et gavekort

For at motivere jer medlemmer til at skaffe et medlem, har vi lavet følgende ordning som kan sikre lidt ekstra goder for jer medlemmer hvis I yder en indsats.

Ved at skaffe et prøvemedlem er der ingen gevinst.

Vælger det nye medlem at melde sig ind som fleks 9-huls medlem eller junior giver det et gavekort valgfrit til enten proshop eller restaurant på kr. 250,-

Vælger det nye medlem at melde sig ind som fuldtidsmedlem giver det et gavekort valgfrit til enten proshop eller restaurant på kr. 400,-

Alle der skaffer et medlem kommer med i en pulje, hvor der sidst på året trækkes lod om en større præmie.

Efter at sekretariatet har registreret hvem der har henvist det nye medlem til klubben, vil vedkommende efter aftale kunne få udleveret sit gavekort i sekretariatet.

Vi glæder os til at se resultatet af disse kampagner og håber at det vil motivere jer til en indsats. I ønskes alle en god sæson.