Spil Gratis Golf i Svendborg Golf Klub

Som et nyt forsøg giver Svendborg Golf Klub nu alle begyndere muligheden for at prøve golfsporten af helt gratis. Forløbet er som man kender det fra et prøvemedlemskab hvor man gennemgår begyndertræning, kommer til slagprøver, spiller kaninmatcher og hvad alt dette ellers indeholder. Derudover vil klubben lave en fast dag med træning i de forskellige slag. Desuden er der også fri adgang til Par 3 banen. Klubben er i besiddelse af golfsæt som kan lånes når man er i klubben og vil træne eller spille.

Når man har gennemgået kørekortet vil man have mulighed for at spille på de andre baner som klubben råder over. Efter tre måneder vil vi bede begynderen om at tage stilling til et medlemskab for 2015, når dette er besluttet vil man betale kontingent for 2015, men samtidigt opretholde de rettigheder som medlemskabet berettiger til resten af 2014.

Golfklubben inviterer til et informationsmøde torsdag d. 26 juni kl. 18.00, her vil man få lejlighed til at stille spørgsmål samt tilmelde sig til forløbet.

Har du yderligere spørgsmål så kontakt klubben på 62 22 40 77 eller info@svendborg-golf.dk