Nyhedsbrev Shoppen og Pro’er

Hej Alle, så er sæson 2016 igang og vi glæder os til at banen åbner,

Drivingrange er allerede åben med sommer bolde. Og vi tilbyder undervisning igen fra skærtorsdag.

Shoppen indfører større loyalitets bonus. Alle medlemmer i SGK vil opspare bonus ved at handle i shoppen, og for sæson 2016 er bonus 10% af køb!

Eksempel: Køber man for 1000,- får man en bonus (værdicheck) på 100,- som man så kan handle for.

Systemet i shoppen administrerer dette, og man oplyser blot sit medlems nummer ved køb!

Dette gælder ikke på varer der er nedsat i forvejen!

Som alle nok ved så har klubben fået nyt logo, og shoppen har allerede fået bolde med klublogo på lager.

Sports udvalget har besluttet at vi skal have nye spilletrøjer til DGU Holdturneringen, og dette gøres muligt ved at Sydbank, Cafax, Kiropraktisk og Revisorgruppen har sponsoreret.

Samtidig er det besluttet at regionsgolfhold og seniorhold skal have mulighed for at købe en trøje magen til.

Så shoppen har indkøbt et parti polo’er og prisen inkl. tryk med klublogo er 299,- Poloen kan købes i shoppen fra midten af april måned.

Shoppen og trænerne har fået ny opdateret hjemmeside, den er stadig under opbygning, men den kommer til at indeholde alle oplysninger vedr. træning, rejser, booking af tider

og produkter og tilbud i shoppen. Gå ind på www.zachogolf.dk

Jeg håber at alle får en fantastisk golfsæson.

Henrik Zacho