Louis Nielsen Afslutningsturnering

Lørdag d. 10 Oktober afholder klubben i samarbejde med vores sponsor – Louis Nielsen – vores afslutningsturnering, som vi håber du har lyst til at deltage i.

Turneringen er en lukket turnering for medlemmer af Svendborg Golf Klub.

Startgebyr er 50,- kr. og vi tilbyder Årstidens gryderet til 89,- kr. og det er helt valgfrit om man vil tilmelde sig spisningen efter runden.

Det er gratis for vores frivillige at deltage både i turneringen og til spisningen som tak for det store frivillige arbejde der ydes.

Ved tilmelding til turneringen vil der være spørgsmål, om du er frivillig og om du vil deltage i spisningen.

Du er frivillig, hvis du er med i bestyrelsen, et udvalg, en Klub i Klubben, en del af frivillighedsprogrammet (greenkeeper, boldopsamler, baneservice, skraldehold ect.) eller hvis du har hjulpet til ved nogle af klubbens forskellige arrangementer eller på anden vis har givet klubben en hånd.

Max. antal deltagere er 144 fordelt på 4 rækker og der spilles stableford. Der er flotte præmier i hver række, ca. 1 præmier for hver 6 deltager i rækken.

A-rækken         +8,0 – 11,4
B rækken         11,5 – 23,4
C Rækken        23,5 – 36,0
D-rækken         37,0- 72 ,0

Turneringen er kun åben for spillere med handicapstatus EGA Handicap

For alle rækker afgøres placering ved lige score efter laveste handicap og derefter lodtrækning.

Pga. forsamlingsforbuddet ifbm. COVID-19, så afvikles turneringen med løbende start fra kl. 9.00 i rækkeorden og Scorekort skal afhentes senest 30 min før din starttid.

​Man spiser, når man kommer ind efter runden og der vil være præmieoverrækkelse for hver række, når rækken er afsluttet.

Efter A-rækkens præmieoverrækkelse, vil klubben overrække de manglende pokaler og præmier for Klassemesterskabet – Senior, Veteraner og Super Veteraner og derefter vil klubben overrække en lille erkendtlighed til spillerne på de 3 herrehold, der i Danmarksturneingen vandt deres række og rykkede op.

Du kan tilmelde dig her

Vi glæder os til at se mange af klubbens medlemmer.

Mvh.
Svendborg Golf Klub