KICK-OFF baneudvalget 14 juni

Kære medlemmer,

Fra bestyrelsens side ønsker vi at styrke baneudvalget i Svendborg Golf Klub. Vi ser gerne, at udvalget fremover skal kunne arbejde mere fokuseret og målrettet med afsæt i den vision, der er lagt for banerne.

Derfor vil vi gerne invitere alle interesserede til et Kick-Off møde mandag den 14. juni kl. 16.30 – 18.00 i klubhuset i Svendborg Golf Klub.

Her vil vi præsentere visionen for det kommende baneudvalg, og de opgaver der ligger i det.
Vi håber derved at kunne gøre nogle af jer medlemmer interesseret i at deltage i arbejdet med at skabe et endnu bedre baneanlæg i Svendborg.

På mødet vil være deltagelse af repræsentanter af bestyrelsen, chefgreenkeeper (Kenneth) og repræsentant fra DGU, Torben Kastrup Petersen.

I forhold til COVID-19 er vi nødt til at have tilmeldinger inden 11. juni kl. 18. Alle skal desuden møde op med et gyldigt coronapas jf. gældende regler.

Tilmelding foregår i Golfbox: TILMELD DIG HER

Da KICK OFF mødet har flyttet dato, er alle tilmeldinger slettet, så man skal tilmelde sig igen på ovenstående link.

På bestyrelsens vegne,
Ebbe Vej