Golftur til Algarve 18 – 25. april – Klubtur

Som led i SGK’s samarbejde med Bravo Tours kan du nu komme med på en dejlig Golftur til April

Se rejsen HER Eller se den på opslagstavlen ved gavldøren i klubhuset.

Tilmelding : Send mail til haldan49@hotmail.com og meddel at du er interesseret i komme med på turen. Det er også denne mail du kan benytte hvis du har spørgsmål til turen.

Herefter får du tilsendt info om hvordan tilmelding foregår.

Der er plads til 28 efter “først til mølle”.

Samarbejdet med Bravo Tours indebærer iøvrigt :

• SGK får en bonus på 50,- kr.  for hver individuelle golfrejse, der købes hos Bravo Tours, af SGK medlemmer                      Ved mere end 51 købte rejser 100,- kr.
  • SGK får en bonus  på 100,- pr. deltager for den første Klubtur – Gruppetur, med minimum 16 deltagere .
  • SGK får en bonus  på 200,- pr. deltager for den anden Klubtur – Gruppetur, med minimum 16 deltagere.
  • Bravo Tours støtter op om SGK’s populære Fredagsturneringer .
  • SGK udpeger klubambassadør (ildsjæl), der sammen med Bravo Tours tilbyder SGK medlemmer Golfture – Klubture.      Christian Haldan er klubambassadør for SGK