Afskedshilsen fra Kristian Jensen

Som i kunne læse i nyhedsbrevet fra Henrik Zacho, så har jeg valgt at søge nye udfordringer. Jeg starter som træner i Nordvestjysk Golfklub pr. 1 marts 2017. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang i det jyske. Men vil komme til og savne alle jer glade golfere i Svendborg.

Jeg vil gerne benytte chancen til at sige tak til Henrik Zacho for et godt samarbejde de sidste fire år. Og samtidig ønske ham held og lykke i fremtiden i Svendborg Golf Klub.

Jeg vil også gerne takke Svendborg Golf Klub for deres samarbejde i de sidste fire år.

Og her til sidst vil jeg gerne takke alle jer medlemmer. I tog fantastisk imod mig da jeg gik fra medlem til træner i klubben, og gjorde det nemt for mig at komme godt i gang. I vil alle blive savnet.

Tak for de sidste 4 år og al held og lykke i fremtiden.  Vi ses måske i det nordjyske.

Godt golf år i 2017

Kristian Jensen