Årets frivillighedsmatch

Onsdag den 2. august blev dagen hvor Greenkeeperafdelingen holdt det efterhånden traditionelle Midtvejsarrangement for Team Frivillige Greenkeepere (TFG) og Team frivillige boldsamlere (TFB).
Her “mærkes efter” hvordan første halvdel af sæsonen er gået og om der er noget der skal ændres på.
Vi spiller 14 huller på 9 hulsbanen of slutter med grillpølser kartoffelsalat og forfriskninger i Greenkeepergården.
Under runden var Lone på pletten med servicevognen.
TFB yder en flot frivillig service for alle medlemmer der bruger driving range, idet de sørger for at indsamle bolde, så der så godt som altid er rene bolde klar til brug.
Denne service er i fare for at blive lukket ned, da det er vanskeligt at få nye frivillige boldsamlere med i TFB.
Har du tid og lyst til at hjælpe kan du kontakte Niels Egedal, der organiserer TFB. Telefon 91151698
TFG passer 9 huls banen, par 3 banen, driving range og den klippede rough på 18 huls banen og aflaster dermed de professionelle greenkeepere,
der primært passer 18 huls banen.
TFG levere tilsammen 50 timers greenkeeperarbejde om ugen i perioden april – oktober og er en stor og vigtig hjælp til vedligeholdelse af banen.
Har du tid og lyst til at blive en del af TFG, få indsigt i hvordan en golfbane passes og blive oplært i at køre med de flotte klippere og andet udstyr, kan du tilmelde via linket nedenfor. Her kan du osse se hvad TFG laver og hvem du kommer til at arbejde sammen med.
Du er også velkommen til at sende sms til 51183323 Christian Haldan for yderligere info.
Efter en dejlig dag med højt humør, sjov golf og god forplejning er TFB og TFG motiverede til at klare sidste halvdel af sæsonen, men begge teams har som ovenfor nævnt brug for tilgang af nye medlemmer.