Klubmesterskaber for herrer, damer og juniorer

I weekenden blev der afviklet klubmesterskab i hulsspil for henholdsvis damer og herrer samt klubmesterskab for juniorerne
Det blev en pragtfuld weekend med sol og blå himmel, hvor deltagere kunne viser deres bedste kunnen frem for en masse tilskuere, hvor der især søndag var en masse ude på banen og kigge.
Dagen sluttede med fælles præmieoverrækkelse for både juniorer og voksne.
Juniorer spillede 18 huller og 9 huller.
Resultatet for de 18 huller blev følgende:
1. Max Lühdorf Knudsen
2. Gustav Skov Høst
3. Mikkel Thue Bøgebjerg
og for de 9 huller:
1. Mille Marie Elnegaard Dam
2. Ella Winther Messmann
3. Sofie Winther Messmann
Vi siger tak til Mik´s mor, som havde gjort et stort arbejde for at få præmier til dagen fra nedenstående præmiesponsorer.
Baggi, Mister, GGuldsmed Lauridsen Prinsesse 2 ben, Trude Andre, Jensen og co, King Kebab, Lux Kebab, PARK frisør, Lulu, Sporten, Hårsmeden, Grillbaren Færgekiosken, Netto Ole Rømersvej, Netto Vestergade, Spar Wandallsvej
Der skal lyde et stort tak til præmiesponsorerne og ikke mindst til BDO Danmark revisionsfirma, Skousen Svendborg, TM Salg og Service samt Albani, som alle er navnesponsorer for juniorområdet i Svendborg Golf Klub
Klubmesterskabet i hulspil for damer blev afgjort søndag formiddag, hvor Lisbeth Siersen vandt 4/3 mod Majken Haldan og om eftermiddagen slog Emil Guldfeldt Frederik R. Henriksen1/0 efter en meget tæt match, hvor begge spillere gik rundt under banens par.
Stort tillykke til jer alle og der skal herfra lyde en stor tak til Lars Aagaard fra Vinstedog Hansted Live for at levere flotte præmier samt til Thomas Pind fra Pind J Design Guldsmedie for at donere den flotte mesterskabspokal.
Der skal også lyde et stort tak til vores sponsorer, der støtter op omkring elitearbejdet herude i Svendborg Golf Klub
Laserrens
Scandinavian Technology
TM Salg og Service
Digital Group
Svendborg Kommune via Folkeoplysningens talentmidler
Vi siger rigtig mange tak for i år, og ser allerede frem til næste års klubmesterskab.