Årets frivillighedsturnering – Sponseret af Eventfabrikken

Svendborg Golf Klub inviterer  alle klubbens frivillige til årets Frivillighedsturnering
Som tak for det store arbejde de frivillige ligger i golfklubben, inviterer vi ALLE vores andre fantastiske frivillige, der løfter store opgaver hver dag i klubben til gavn for os alle, til årets Frivillighedsturnering, som løber af stablen Lørdag den 14. september
Tilmelding via golfbox her
Man er frivillig, hvis man er med i en bestyrelse, et udvalg, en Klub i Klubben, en del af frivillighedsprogrammet (klippeholdet, boldopsamler, baneservice, skraldehold etc.) eller hvis man har hjulpet til, ved forskellige arrangementer eller på anden vis har givet klubben en hånd.
Lidt info om turneringens sponsor
Turneringen er sponseret af Eventfabrikken, som via deres sponsorat har valgt at bakke ekstra op omkring de frivillige.
Tidligere var lokalerne, hvor Eventfabrikken ligger, brugt som diskotek under navnet Den Blå Gård. Stedet  har i mange år været der, hvor man festede til den lyse morgen og hvor mange har har afsluttet en god bytur i Svendborg.

Sådan er det ikke længere og Den Blå Gård hedder i dag Eventfabrikken.
I dag bliver der både fejret bryllupper, holdt koncerter og samlet fagfolk fra lokale virksomheder, der ønsker at bruge lokalerne som mødested for en arbejdsdag, en konference eller noget helt andet.

Eventfabrikken er placeret i Frederiksgade 11F, som må betegnes som hjertet af Svendborg og med den placering er der masser af muligheder.

Hvorfor vælge Eventfabrikken?
Eventfabrikken er mere end bare en eventplanlægger – de er din kreative samarbejdspartner. Med mange års erfaring inden for branchen og en passion for detaljerne, arbejder de dedikeret for at gøre hvert arrangement unikt. Deres professionelle team af gode medarbejdere tager hånd om alt fra konceptudvikling til udførelse, så man kan nyde hvert øjeblik af ens fest uden bekymringer.

Læs mere om Eventfabrikken her

#støtvoressponsorerdestøtteros
Vi glæder os til en rigtig hyggelig dag
Svendborg Golf Klub