Projekt Mulligan er kommet rigtig godt fra start

Christian startede i Projekt Mulligan i slutningen af juni måned og det første opfølgningsmøde med Mikkel Fredslund, Chefgreenkeeper hos Svendborg Golf Klub, Anders Søndergaard, Jobkonsulent ved Svendborg Kommune, samt Mikael Danielsen, konsulent hos Svendborg Golf Klub er netop blevet afholdt.
Christian er glad for at være kommet med i projektet, og oplever han har fået en rigtig god start, samt modtagelse fra hans kollegaer nede i greenkeepergården. Faktisk så god en start at han allerede nu har ønsket at øge hans timetal. Det betyder at Christian fra august måned møder ind kl. 06.00 om morgenen sammen med sine kollegaer.
I den første måned har Christian skulle lære området og banerne at kende. Det er foregået ved at han blandt andet har været rundt og ordne bunkers på banerne. En arbejdsopgave som han har fået positiv respons på fra golfspillerne på banerne. Derudover har Christian klippet greens, og der bliver nu bygget yderligere på med arbejdsopgaver fordi starten er gået så godt.
Projekt Mulligan er et beskæftigelsesprojekt mellem Svendborg Golf Klub og Jobcenter Svendborg der skaber motivation for uddannelse og arbejde blandt de udsatte unge, der modtager uddannelseshjælp i Jobcenter Svendborg.
Et projekt som alle involverede parter oplever har fået en god start, der skaber værdi for alle og der vil løbende komme nye unge mennesker med ombord.