Så er det snart tid til til årets klubmesterskaber sponsoreret af Vinsted

Vinsted Klasse og Klubmesterskab d. 17. og 18. august

I denne turnering spilles der slagspil med handicap (netto) om flotte præmier, og du kan være heldig at komme på hold med nogle af klubbens dygtigste spillere. Da det er en nettoturnering, har alle lige muligheder for at vinde flotte præmier, så vi opfordrer ALLE klubbens medlemmer til at komme og være med til denne turnering

TILMELD HER:

Turneringen er samtidig kvalifikation til Klasse og Klubmesterskaber, via bruttoscore, for dem der ønsker det. Fra kvalifikationsturneringen lørdag skal helst minimum 3 i hver klasse (aldersklasse) videre til søndag. Resultat fra 1. runde lørdag tæller med søndag. Efter 1.runde søndag kåres klassemestrene i alle aldersklasser.

Efter anden runde søndag går de 16 bedst placerede damer og de 24 bedst placerede herrer videre til tredje runde. Efter 3. runde kåres klubmesteren for Damer og Herrer.

Tilbud fra Restauranten:

I hele weekenden til Klasse og Klubmestermesterskabet har Jane lavet en “KLUBMESTER” Burger menu til kun 100 Kr.

Vi håber at se så mange af jer som muligt

God fornøjelse

Turneringsledelsen