Rehabgolf på besøg i Blommenslyst Golfklub

Den 23/5 havde Rehab. holdet i Svendborg fornøjelsen af at være med til en turnering i Blommenslyst Golfklub.
Solen skinnede, og det gjorde også spillerne, hjælperne og ikke mindst alle de frivillige i Blommenslyst. En stor TAK til dem.
Forplejningen var fantastisk- både under og efter spillet.
I turnering 9 huls banen for Rehab. spillere, fik Svendborg både en 1., 2, og 3 plads.
I. præmie: Poul- Erik Nielsen
2. Præmie: Ervin Hansen
3. præmie: Lars Thomsen.
I hjælper gruppen fik også Svendborg en 2. plads ved Steen Clausen.
Tillykke til dem alle sammen🏆🏆🏆🏆
Ingrid Strandby.

Rehabgolf har følgende navnesponsorer:
AL Sydbank
Halberg Fonden
Revisionsfirmaet Edelbo
Middelfart Sparrekasse
KVIK Svendborg
TM Salg & Service
BeneFiT Stenstrup
#støtvoressponsorerdestøtteros