MEDLEMS TYPER OG RABAT ORDNINGER

Der har været mange spørgsmål om hvilke af klubbens medlemmer, der kan gøre brug af de rabatordninger, vi har i klubben, så her kommer der lige en opfriskning – de findes alle sammen beskrevet inde på hjemmesiden under GreenfeeFynske Golf Oplevelser og under Venskabsklubber.

Alle former for medlemsfordele og rabatter gives kun til FULDTIDSMEDLEMMER – dvs. har du 9 huls medlemskab, Fleks Basis medlemskab eller Lang Distance medlemskab, så kan du ikke benytte dig af medlemsfordelene og rabatordninger.

Som fuldtidsmedlem kan du købe et FGO kort, du kan spille gratis på vores venskabsklubbers baner og du kan ha’ gæster med på 18 huls banen til 200,- pr. runde, dog skal gæsten også være fuldtidsmedlem for at opnå rabatten. Medlemmer af Gudme Golfklub og Brændeskovgård Golfklub er iflg. DGU at betragte som fleksmedlemmer, så de skal altid betale fuld greenfee, også i følge med et fuldtidsmedlem af Svendborg Golf Klub.

Der gives INGEN rabatter på 9 huls banen

IKKE DGU MEDLEMMER MED SOM GÆST PÅ 9 HULS BANEN
Der har også været mange forespørgsler om man måtte tage ikke DGU medlemmer med ud på 9 huls banen – her kommer retningslinjerne, som også kan findes inde på hjemmesiden under greenfee:

Alle medlemmer af Svendborg Golf Klub har mulighed for at invitere en IKKE DGU registreret golfspiller med på 9-huls banen, hvis golfspilleren har prøvet at spille golf før.

Medlemmet af SGK er ansvarlig for Orden og etikette. IKKE DGU registrerede spillere kan kun benytte tilbuddet én gang i løbet af sæsonen. Dvs. man må IKKE ha’ den samme gæst med mere end 1 gang.

Gæste golfspilleren skal registreres i Golfbox og det gøres ved at sende en mail til Sekretariatet på e-mail: info@svendborg-golf.dk eller Golfshoppen på e-mail: svendborggolfshop@gmail.com

Det er ikke tilladt at tage en spiller med, hvis ikke det er registreret i Golfbox og tiderne skal bekræftes. Er du i tvivl om hvordan du skal forholde dig, så kontakt Sekretariatet eller Golfshoppen.

Der skal ALTID betales greenfee for gæsten – kr. 200,- for voksne og 100,- for juniorer.