Forskønnelse af hul 17 i Svendborg Golf Klub

I sidste uge blev der taget endnu et flot skridt i udviklingen og forskønnelsen af vores bane, da hul 17 fik et grønnere og endnu mere indbydende udtryk.
Arbejdet er udført af 3A Anlægsgartnerfirma, som har hjulpet med beplantning og forskønnelse af området omkring hullet – og resultatet begynder allerede at kunne ses 🌱
Der er blandt andet blevet plantet:
• Bærmispel
• Slåen
• Stilkeg
• Fjeldribs
• Syren
• Skovfyr
Den nye beplantning skal over de kommende år være med til at skabe endnu mere karakter, natur og oplevelse omkring banen – både for medlemmer, gæster og naturen selv.
En stor tak til 3A Anlægsgartnerfirma for det flotte arbejde