Elitetræningen er for alvor skudt i gang i Svendborg Golf Klub
Der er masser af energi, engagement og ambitioner på træningsbanen i disse uger, hvor klubbens elite- og turneringsspillere igen er samlet til fælles træning.
Hver onsdag mødes spillerne til en faglig gennemgang i klubbens TrackMan-center, hvor der over tiden arbejdes med alt fra teknik og statistik til strategi, course management og udvikling af det mentale spil. Herefter fortsætter træningen ude på anlægget, hvor teori omsættes til praksis.
Det er fantastisk at se den store opbakning omkring træningen med hele 25 deltagere – og ikke mindst at både unge talenter og mere erfarne spillere deltager side om side. Det skaber et stærkt miljø med plads til både udvikling, sparring og fællesskab på tværs af generationer.
Vi glæder os til at følge holdene og spillerne gennem sæsonen og ønsker alle en masse gode oplevelser, stærke resultater og masser af god golf 

Elitegolfen i Svendborg Golf Klub er støttet af følgende virksomheder:
Laserrens
Scandinavian Tecknology
Story&Co
Digital Group
Svendborg Kommune – Folkeoplysningsudvalget
Vitus Larsen Media Productions




