D-Tour var på besøg i Svendborg

2.afdeling af D-tour blev afholdt i Svendborg i lørdags med 155 tilmeldte juniorer. Svendborg deltog med 24 juniorer – hvilket er virkelig flot.🙌
Vi havde 8 minier med – hvoraf de to blev meldt ind i tirsdag.🙌
En svær dag at spille i grundet ikke helt optimalt vejr. Men det blev alligevel til et par Svendborg placeringer.
⛳️Tobias Rindom Andersen med en 2.plads i U25 A-rækken og
⛳️Lasse Duus Witte med en 5.plads i U16 A-rækken. Også to helt nye juniorer….sejt at deltage i turnering når man lige er startet.
🙏Vi fik ros fra DGU og forældre for at stille med en masse forcaddies – så tusind tak for hjælpen.
🙏Endvidere tak til vores sponsorer og Erhversklubben – en del juniorer havde deres nye polo på i dag.🙌⛳️
Ungdomsarbejdet i Svendborg Golf Klub har endvidere følgende navnesponsorer:
AlphaGear
TM Salg og Service
Vitus Larsen Media Production