COVID -19 OPDATERING 13/3-20

Verden forandre sig dag for dag, og Covid-19 giver følger også for vores golfklub.

Den gode nyhed er, at foråret er på vej, og at vi kan spille 9-hulsbanen. 18-hulsbanen er endnu meget våd og derfor lukket, men orienter jer på klubbens hjemmeside.

Vi har nu fået en konkret vejledning fra Dansk Golfunion, og her kommer de seneste opdateringer.

Der er visse restriktioner, og man skal følge nedenstående vejledning.

Banen er kun åben for spil af private runder. Alle grupperinger- herunder klubbens ugentlige turneringer, er suspenderet i minimum 14 dage, og indtil klubben igen giver adgang hertil. Det samme gælder for møder i udvalg og lignende i klubhuset.

Vi ved ikke, hvordan verden ser ud om 14 dage, så vi vil forberede jer på, at der kan komme udskydelser af diverse planlagte turneringer.

Svendborg Golf Klubs Covid-19 vejledning ved spil:

• At følge Covid-19 vejledning ved spil
  • At putte ud med flaget i
  • At af-spritte løbende under runden
  • At holde afstand til hinanden på teesteder, greens osv.
  • Selv at medbringe håndsprit/servietter

Derudover vil vi bede jer om at være ekstra hensynsfulde ved selve indtjekningen.

Sprit af inden og efter du bruger skærmen. Betal evt. med mobilPay, og brug ellers din sunde fornuft i forbindelse med adgangen i klubhuset.

Yderligere information:

Kontoret er lukket frem til d. 31/3. I kan kontakte Ebbe og Finn dagligt fra kl 9.00-12.00 på mail: info@svendborg-golf.dk eller telefon: 62224077.

Restaurant og proshop er lukket frem til d. 31/3. I kan kontakte begge på telefon, facebook eller mail.

Vi håber, at I har forståelse for denne information, og at vi sammen skal prøve at begrænse Corona-smitten, så vi igen kan få et samfund, hvor vi kan gøre de ting, som vi holder af.

På bestyrelsens vegne

Ulla Larsen