Team Rynkeby 2026 blev afholdt i flot vejr

Fredag den 1. maj blev Team Rynkeby Open 2026 spillet med det flotte formål at samle penge ind til børn med kritisk sygdom.
Der blev i alt samlet 35.650 kr. ind 💛
En særlig tak skal lyde til alle, der valgte at sponsorere enten mad eller præmier – jeres støtte gjorde en stor forskel
Sponsor – forplejning
Dagligbrugsen Rantzausminde
BF-OKS
Sponsor – præmier
Carlsberg
Landtved Consult
Middelfart Sparekasse
Nykredit / Sydbank
Partus
Rynkeby Foods
SC Tech
Svendborg Golf Klub
Zoneterapeut Elna Marie

Fredagsturneringen – sponseret af AL Sydbank

Fredagsturneringen den 24. april 2026 bød på flot spil, tæt konkurrence og masser af gode oplevelser på banen.
En fredag som denne bliver ikke kun skabt af gode slag og smil – den skabes i høj grad også af stærke samarbejdspartnere.
Derfor skal der lyde en stor og oprigtig tak til Carsten Nielsen fra AL Sydbank for at bakke op om fredags­turneringen i Svendborg Golf Klub.
Med AL Sydbank som sponsor er vi med til at skabe de gode rammer omkring vores turneringer – og det betyder rigtig meget for både fællesskabet og oplevelsen på banen. Den lokale forankring og opbakning til foreningslivet er med til at gøre en reel forskel, og det sætter vi stor pris på, så husk følgende:
Vi skal naturligvis også have hyldet dagens dygtige vindere:
Nr. 1 – 40 point (bedste sidste 6)
Niels Egedal
Karen Sparrewath
Hanne Pedersen
Lise Skov
Nr. 2 – 40 point
Halvor A. Pedersen
Gitte Johansen
Lene Krumphardt
Lars Ulrich Reckeweg Jonstrup
Nr. 3 – 39 point (bedste sidste 9)
Jesper Kollerup
Dorthe Snitker
Lise Rungø
Stort tillykke til alle vinderne og tak til alle deltagere for en dejlig dag på banen.
Vi glæder os allerede til næste fredags­turnering.

Gløgg & Golf 2025 – Sikke en dag!

Så fik vi afholdt traditionsturneringen Gløgg & Golf – denne gang sponsoreret af Guldsmed Lauridsen, som til lejligheden havde doneret nogle imponerende præmier til turneringen.
Deltagerne havde virkelig fundet deres indre nisse frem og undervejs blev der kæmpet om præmier til dagens 3 bedste damer og 3 bedste herrer. Efter runden ventede der varm gløgg, kakao og lækre æbleskiver i klubhuset.
Humøret var højt blandt de 40 deltagende julenisser, og vinderne blev:
Damer:
1) Berit Sørensen
2) Pia Abildgård Povlsen
3) Judith Mikkelsen
Herrer:
1) Jens Hoffmann
2) Gert Andreasen
3) Kim Rasmussen
Bedst udklædte julenisser:
Jette Pedersen
Ruben Poulsen
Tillykke til jer alle
Der skal afslutningsvis lyde et stort og varmt tak til Guldsmed Lauridsen for de flotte præmier og deres støtte til turneringen.
Om Guldsmed Lauridsen:
Guldsmed Lauridsen er en traditionsrig, familieejet guldsmedeforretning med mere end 100 års erfaring i kvalitetssmykker og moderne design. De tilbyder et bredt udvalg af smykker, ure og gaveartikler fra nogle af de mest anerkendte brands på markedet. Med fokus på håndværk, personlig rådgivning og god service er det et sted, hvor man altid kan finde noget særligt – både til hverdag og livets store anledninger.
Læs mere om Guldsmed Lauridsen her: https://guldsmed-lauridsen.dk/
Guldsmed Lauridsen – hvor ægte håndværk og god smag mødes.

Gløgg og golf – sponsoreret af Guldsmed Lauridsen

Vi vil hygge os med gløgg og golf den 7 december, hvor vi starter kl. 12.00 med en gunstartturnering.
Find derfor din indre nisse frem og kom gerne iført lidt juletøj
Der vil være overraskelser i løbet af dagen, herunder forplejning på banen.
Når vi kommer tilbage til klubhuset er der dejlig varm gløgg/cacao og æbleskiver.
Tilmeldingsgebyr – Gløgg og æbleskiver – Baneforplejning kr. 125,-

Der er mulighed for at tilmelde gæster, som ikke spiller golf til at hygge med, når vi får gløgg/cacao og æbleskiver. Dette koster kr. 65,- pr. person.
Turneringen er sponsoreret af Guldsmed Lauridsen som har udfærdiget følgende julehilsen til alle vores 1400 medlemmer

🎄
 Gløgg, Golf & Gaver med glimt 🎁
Mens du nyder gløggen og den gode stemning på banen, kan du også begynde at tænke på julens gaver.
Hos Guldsmed Lauridsen finder du eksklusive smykker fra nogle af Danmarks største designere som Ole Lynggaard, Georg Jensen og Dulong – men også smukke modesmykker fra populære brands som Maanesten og Sif Jakobs.
Vi skaber også unika smykker – og gerne med dit eget gamle guld, hvis du har lidt liggende, der fortjener nyt liv.
Og bare rolig – du køber ikke gaven i sækken!

Hos os er der bytteret helt frem til 1. februar og landsdækkende bytteret i 30 dage.

✨
 Guldsmed Lauridsen – eksklusiv forkælelse siden 1907 ✨
Besøg Guldsmed Lauritsen her:

Afslutningsturnering 2025 – sponsoreret af Louis Nielsen Svendborg

Louis Nielsen Svendborg var sponsor til afslutningsmatchen, hvor over 100 trodsede vejrguderne og mødte friske op med regntøjet pakket.
Ulla og Erik tog 1 og 2 pladsen efter 2×9 huller på 9 huls banen
Sanne, Merete og Elsa tog 1, 2 og 3 pladsen på 9 huller
I C rækken på 18 huls banen blev top 3:
1) Noah
2) Jens
3) Frank
I B rækken på 18 huls banen blev top 3
1) Ove
2) Jane
3) Thomas
I A rækken på 18 huls banen blev top 3
1) Peter
2) Asbjørn
3) Jørn
Stort tillykke til jer alle
Der skal lyde en stor til tak Susan og John fra Louis Nielsen for endnu engang at være vært for turneringen

Årets frivillighedsturnering sponseret af SPAR Wandallsvej og Eventfabrikken.

I weekenden blev vores traditionsrige turnering for de frivillige sponseret af Spar Wandallsvej og Eventfabrikken afholdt

Det blev en hyggelig dag med et historisk stort præmiebord.

Der blev spillet i 2 rækker: 18 huls rækken, hvor Anders Jensen blev vinder og i 9 huls rækken hvor nr 1 blev Hans Jørgen Jensen

Tillykke til de 2 vindere og alle jer andre 73 frivillige, der var med til at skabe en god dag ude på de grønne arealer og inde hos Jane i restauranten

Vi er som klub MEGET taknemmelige for jeres store indsats – uden jer ingen klub.

Vi ses igen til næste år

#frivillighed #taknemmelige #sammenhold

Sidste fredagsturnering afholdt – endnu engang sponsoreret af Sydbank

I fredags blev der afholdt årets sidste fredagsturnering i strålende solskin og højt humør.
Dejligt at der er så stor opbakning, og vi får mødt mange nye medspillere. Aftenen blev afsluttet med fællesspisning og hyggeligt samvær.
Turneringen var igen sponsoreret af Sydbank, så der var rigtig gode gevinster til de 3 bedste hold og klapgevinster til mange.
Tusind tak til Sydbank for de fine gaver.

Team Rynkeby Open blev en stor succes

Hvad har en golfbold med cykelholdet Team Rynkeby Ringe at gøre

Mere end du tror!

Fredag den 2. maj blev der svinget golfkøller for en god sag, da Team Rynkeby Ringe i samarbejde med Erhvervsklubben i Svendborg Golf Klub og en lang række fantastiske sponsorer afholdt et uforglemmeligt arrangement på vores bane.

Det blev en dag fyldt med smil, fællesskab og masser af golf – og vigtigst af alt: Over 30.000 kr. blev samlet ind til fordel for Børnecancerfonden og Børnelungefonden. Pengene går ubeskåret til børn med kritiske sygdomme

KÆMPE TAK til alle jer, der deltog, støttede og sponsorerede – uden jer var det ikke muligt!

Tak til vores hovedsponsorer:
Svendborg Golfrestaurant, Dagligbrugsenrantzausminde, Albani, Rynkeby, Spar Wandallsvej, Lavazza

Og en særlig tak til præmiesponsorerne: Fri Bikeshop Svendborg, Rynkeby, LokalBolig A/S, Svendborg-fliserens.dk, Golfamoree, TaylorMade Golf, BDO Danmark, Vestergaard Vin, Steffen Norgreen, MayaGuidning v/Maya, Partus, Lavazza, HIO Danmark, Spar Nord, Golf Specialisten , ScaGro, Allan Bojsen,

Sæt kryds i kalenderen allerede nu! Vi gentager succesen i 2026 – Team Rynkeby Open afholdes fredag den 1. maj. ALLE er velkomne – uanset om du er golfpro eller aldrig har rørt en golfkølle før

Vinder af Golf for Sjov – 9 huller:
Julie Nørkær

Vinder af Team Rynkeby Open 2025:

Jeanette Lægsgaard og henvist til 2. pladsen: Claus Lægsgaard mens
Lars Jensen blev nr 3

Vinderne af holdturneringen blev:
Tina Brandt Petersen,
Arne Henning Petersen,
René Hansen
Ole Laugesen

Stort tillykke til jer alle

TeamRynkebyRinge GolfForEnGodSag Børnecancerfonden Børnelungefonden TaknemmelighedSvendborgGolfFællesskabStøtvoressponsorerdestøtteros

Andematchen – Sponseret af SPAR Wandallsvej

I søndags afholdt vi årets sidste turnering som traditionen tro var Andematchen. Vi spillede med 3 køller/jern + en putter. Det gav lidt udfordringer og man måtte tænke alternativt, men det gav anledning til grin og social hygge. Turneringen sluttede af med lækker andesteg og hyggeligt samvær.
Der var præmier til de 6 bedste, hvor alle fik en and plus andre lækkerier sponseret af SPAR Wandallsvej.

Fra højre ses vinderen af 1. pladsen: Marianne Wedderkopp, 2. pladsen: Werner Jahns, 3. pladsen: Niels Duelund, 4. pladsen: Niels Bukh Kjær, 5. pladsen: Carsten Rasmussen og 6. pladsen Peder Christiansen.

Stort tillykke til jer alle

Der skal lyde en stor tak til Lennart og Arne fra SPAR Wandallsvej for endnu engang at bakke op herude i klubben

#støtvoressponsorerdestøtteros

Andematchen sponsoreret af SPAR Wandallsvej

Årets sidste turnering er Andematchen sponsoreret af SPAR Wandallsvej og du kan stadig nå at være med!

Turneringen løber af stablen Søndag den 3 november kl. 9.30 og er som ovenfor beskrevet endnu engang sponsoreret af vores trofaste GULDsponsor SPAR Wandallsvej
Andematchen afvikles som en 3 kølleturnering, altså 3 jern eller køller + 1 putter.
Efter turneringen serveres der andesteg i restauranten, som mor Jane laver den!
Turneringsgebyr 50 kr og spisning 150 kr i alt 200 kr.
Tilbuddet gælder også Fleks medlemmer.
Gunstart kl. 9,30 – meld din ankomst 1/2 time før teeoff, og der udleveres ikke scorekort, da scoren indberettes online løbende.
Tilmelding via golfbox:
Der skal afslutningsvis lyde en stor tak til Arne og Lennart fra SPAR Wandallsvej for endnu engang at bakke op om klubben
Mvh.
Turneringsudvalget