Ændring af rating af 18 huls banen og scorekort

Kære medlemmer,

Der har været en del forvirring om hvovidt scorekortet på 18 huls banen havde de rigtige index nøgler og jeg har modtaget mange mails og spørgsmål om samme. Vores træner Rolf fik opgaven med at tjekke det ud og kunne til at starte med konstatere, at i forhold til de mails vi havde fra DGU, så var Golfbox rigtigt sat op på ratingen – Slope og CR og index nøglerne lå inden for det anbefalede interval.

Men nogle af jer medlemmer blev ved med at insistere på, at der stadigvæk var noget galt og det var der også – så tak for jeres ildhu – index nøgler var desværre ikke opdateret i Golfbox.

DGU angiver kun et index interval for hvert hul, så skal klubben selv afgøre hvilket hul der skal ha’ hvilket index. Dette arbejde blev også gjort og der blev meldt ud i en nyhedsmail i november, hvordan index nøglerne ville være fremover, man glemte desværre at opdatere Golfbox.

Men det er opdateret nu og det scorekort, som I kan finde på hjemmesiden under banebeskrivelse, er det rigtige:

Vi ved godt, at der er nogle af de nye tee steder skilte, der viser forkert index – vi er igang med bestille nye skilte.

I må selv tjekker de forskellige APPs og andre steder, hvor man kan skrive scorekort ud, at index af nøgler er rigtige – det er ikke noget klubben har med at gøre eller kan opdatere.

Så tak til alle jer, der blev ved med at presse på og tak til jer, der hjalp med at grave alle informationerne frem.

Mette Meyer
Golfmanager