Vi søger hjælpere til afvikling af kaninmatcher

Kaninmatcher finder sted hver onsdag på 9-huls banen og en gang om måneden på 18-huls banen, hvor der spilles enten for- eller bag 9. Fra og med i år er der ikke krav om deltagelse i kaninmatcher for begyndere, men vi opfordrer naturligvis kraftigt til, at begyndere kommer og deltager, og at garvede golfspillere kommer og bidrager og hjælper også ude på banen.

Folk sendes afsted løbende fra 1. tee, og man tilmelder sig dagens match ved at møde op i restauranten, hvor en kaninansvarlig vil tage imod og sætte hold sammen.

Det er denne opgave som kaninansvarlig, vi skal bruge hjælpere til. Så hvis du kan se dig selv i rollen som en af dem, der hjælper klubben med at give begyndere og etablerede golfspillere en hyggelig runde, så tøv ikke med at melde dig til hos Emil på en@svendborg-golf.dk eller  på tlf. 30 74 35 10.

Der er ikke nogen begrænsning i antallet, vi kan bruge, jo flere om at dele vagter, jo bedre er det.

Vi håber meget, at der blandt jer medlemmer er nogle, som vil hjælpe os.