Træning for medlemmer i 32+ handicap

Fra sæsonen 2015 tilbyder Svendborg Golf Klub nu gratis holdtræning for medlemmer i handicap 32 eller derover. Årsagen herfor er at undersøgelser har vist at størstedelen af de udmeldte medlemmer vi har et handicap på 32 eller derover. Vi vil derfor forsøge at bevare et træningsmiljø for relativt nye golfspillere, således glæden ved golf kan bevares, og man forbliver medlem af Svendborg Golf Klub.

Årsagen for udmeldelse kan også være mangel på fast spillepartner, og her vil man ligeledes i holdtræningen kunne møde andre ligesindede, som måske også mangler en at spille golf sammen med.

Ordningen er gældende for medlemmer der har meldt sig ind i sæsonerne 2013,2014 og 2015

Træningen finder sted hver lørdag kl. 9.00 – 10-30 og igen lørdag fra kl. 14.00 – 15.30

Man tilmelder sig fra gang til gang på begyndertavlen og der er plads til 12 spillere ad gangen.

Temaerne vil variere fra gang til gang. og man kan finde en oversigt ved at klikke på Træningsplan +32 handicap