Lidt tal fra Jubilæumsugen

I forbindelse med vores 50 års jubilæum har vi i uge 29 haft et tilbud på greenfee til kr. 50,-

Denne uge er nu overstået og det har givet en masse besøg fra hele landet. Samlet set havde vi besøg af 838 gæster som har bekræftet deres tid. Disse spillere kommer fra 114 forskellige klubber i Danmark og udlandet.

I løbet af ugen har man kunnet leje en buggy og det har folk været flittige til. I alt nåede vi at udleje de 7 biler 68 gange i løbet af ugen. Det har både være gæster og egne medlemmer som har booket disse buggys.

Sammenligner man ugen med de to foregående uger samt uge 29 i 2017, kan man se bekræftede tider for medlemmer og gæster herunder.

Bekræftede tider i Golfbox Uge 27 – 2018 Uge 28 2018 Uge 29 – 2017 Uge 29 – 2018
Gæster 94 138 128 838
Medlemmer 370 468 507 504

Et kort sammendrag viser at de mange ekstra gæster ikke har haft påvirkning på hvor mange bookinger vore egne medlemmer havde sammenlignet med sidste år. Dertil kommer at man kan se en stigning på 700 gæster i forhold til ugen før. Klubben forventer ikke en stor indtægt på ugen, men benyttede den som et markedsføringstiltag, og med gæster fra så mange forskellige klubber håber vi at de tager en god oplevelse med hjem og fortæller om det til der medspillere i hjemmeklubberne. Allerede nu kan vi se indikationer i Golfspilleren i Centrum som fortæller om stor tilfredshed med banen og alle de berøringspunkter som greenfee gæsterne bliver spurgt til i spørgeskemaet. Derfor skal der lyde stor ros til greenkeeperne for deres indsats i ugerne op til og under jubilæumsugen.

Klubben ønsker ligeledes at takke både Svendborg Golfstore og Svendborg Golfrestaurant for at bakke op om arrangementet og levere gode tilbud, en varm velkomst og ikke mindst lækker mad i de skønne omgivelser.

Bestyrelsen vil på sit kommende bestyrelsesmøde drøfte resultaterne og se på om man også i fremtiden skal implementere lignende tilbud.