Resultat indsamling PINK CUP 2017

Det samlede resultat for Pink Cup 2017 nu er gjort op, og de 40 klubber, der skal deltage i landsfinalen, er fundet.

Vi er glade for at kunne fortælle, at Svendborg Golf Klub har kvalificeret sig til Pink Cup landsfinale 22. september 2016 i Trehøje Golfklub.

Fra Svendborg Golf Klub deltager Liv Svaneberg og Susanne Petersen.

Deltagerne har fået tilsendt invitation til landsfinalen samt dette program for dagen. Hvis deltagerne er forhindret i at deltage i landsfinalen, beder vi dem underrette os hurtigst muligt og senest 13. september. Vi vil herefter kontakte dig med henblik på at finde en substitut.

I kan se alle 40 klubber, der har kvalificeret sig til landsfinalen på www.pinkcup.dk.

Årets rekord resultat

100 golfklubber og 5.500 kvinder og mænd har spillet Pink Cup i 2017 og indsamlet ikke mindre end 3.320.000 kroner til kampen mod brystkræft. Det er et helt fantastisk resultat og det største indsamlede beløb i Pink Cups historie. Tusind tak til alle, der har støttet turneringen, og en særlig tak til jer, der har arrangeret Pink Cup – uden jer havde det ikke været muligt.

Pink Cup 2018

Vi håber, at I har lyst til at spille med igen i 2018. Hvis I ikke allerede har gjort det, kan I tilmelde jeres klub på www.pinkcup.dk.

Mange hilsner

Charlotte Ritter Jespersen