Rejsegilde ved baglade, samt booking af skab.

Kære medlemmer. Byggeriet af den nye baglade går planmæssigt fremad. Faktisk går det så godt at vi allerede på fredag d. 27 januar kl. 11.00 kan invitere jer på rejsegilde. Svendborg Golfrestaurant sørger for pølser og lidt at drikke, så mød op og se nærmere på byggeriet og kombiner det med lidt til ganen.

Eftersom vi er så langt i processen, vil vi nu også gerne modtage tilkendegivelser på ønsker om leje af skab. Både fra nuværende lejere (hvis du havde et skab i 2016) men også hvis du i fremtiden ønsker et skab.

Der vil være mulighed for tre typer skab. Og skabslejen opkræves kun fra 1 april og fremefter. Altså med en nedsat pris i 2017 på 25 %

Lille skab: kr. 540,- pr. år. Prisen i 2017 vil være kr. 405,-

Stort skab: kr. 720,- pr. år. Prisen i 2017 vil være kr. kr. 540,-

Stort skab med EL: kr. 960,- pr år. Prisen vil i 2017 være kr. 720,-

Man bedes tilkendegive dette på mail til info@svendborg-golf.dk husk at meddele medlemsnummer ved henvendelsen.

Vi samler sammen i hele februar og forventer et overblik primo marts. Har man ikke henvendt sig ved udgangen af februar vil ens situation forblive uændret. Dvs. hvis du har et skab fortsætter du med dette, er du på venteliste vil du også have denne plads fortsat og har du ikke noget kan du henvende dig og komme på venteliste.

Husk at det kun er aktive medlemmer som kan leje et skab.

De bedste hilsner fra Svendborg Golf Klub