Pinsematch Sponseret af Autohuset Vestergaard

Pinsemorgen kl. 06.00 stillede 60 friske golfspillere op i Svendborg golfklub for at gennemføre en morgenturnering.

Autohuset Vestergaard havde meldt sig som sponsor og der var stillet flotte biler op på golfbanen ved flere af hullerne.

Vejrudsigterne havde i løbet af ugen lovet dejligt vejr med sol i pinsen, men der var også kommet varsler om torden og skybrud. Det skulle vise sig at holde stik, for lige efter starten begyndte det at regne, men kun kortvarigt. Efter ca. 2 timers spil kom der torden og lyn i en afstand fra golfbanen, men det kom tættere på og en del af spillerne valgte, i overensstemmelse med faste retningslinier for golfspillet, at afbryde spillet og gå i klubhuset. Efter ca. ½ time var uvejret drevet over og spillet blev genoptaget. Så kom der endnu en regnbyge, men alle spillere gennemførte og kom i klubhuset, hvor der ventede en dejlig brunch i restauranten. Vejret var nu så dejligt, at brunchen blev indtaget på terrassen.

Resultatet af turneringen blev: A- rækken : vinder Mads Emil Petersen, nr. 2: Nis Erik Larsen, nr. 3 Thønning Petersen B- rækken: Vinder Ole Thalund, nr. 2: Gitte Borgermann, nr. 3, Flemming Jensen C- rækken: Vinder  Lis Larsen, nr. 2 Finn Mogensen, nr. 3 Dorthe Snitker.

Alle de flotte præmier var fra proshoppen i golfklubben.