Ny runde af golfspilleren i centrum på vej ud til 1/3 af medlemmerne

Kære medlemmer

I vores bestræbelse på løbende at udvikle golfklubben har vi brug for din feedback til at sikre de bedste oplevelser og største mulig værdi af dit medlemskab.

Vi ønsker, at blive bedre til at forstå de forhold og faktorer, som har betydning for vores medlemmer og gæsters oplevelse af golfklubben. Denne viden giver os en unik mulighed for at udvikle en organisation, som hele tiden stræber mod, at skabe den bedst mulige oplevelse for dig som golfspiller.

Vi mener, at den gode oplevelse for medlemmer og gæster i golfklubben skaber det bedste grundlag for klubbens forsatte udvikling og drift.

Den 24. juli udsender vi første runde af Golfspilleren i Centrum 2018, hvor du måske vil være blandt den 1/3 af vores medlemmer, som i denne omgang får mulighed for at give input. Hvis du modtager en email invitation til medlemsundersøgelsen, håber vi du vil tage dig tid til at besvare undersøgelsen. Vi har brug for netop din feedback, og vil bruge dine input til den fortsatte udvikling af golfklubben – Tak