Mentorgolf 21 maj

Svendborg Golf Klub giver nu mulighed for at man kan invitere en gæst med til vores mentorgolf turnering. Alt du skal gøre er at tilmelde dig og ”Ikke golferen” på mail til Emil på en@svendborg-golf.dk – Turneringen finder sted d. 21/5 med gunstart på 9-hullers banen kl. 10.00 – Mødetid er senest kl. 9.30. Skulle man ikke have en deltager med har vi også reklameret via andre medier hvor ikke golfere kan tilmelde sig, hvorfor vi kan parre jer sammen med en ikke golfer, så har du ikke en at medbringer kan vi alligevel bruge din hjælp og vil parre jer sammen hvis der kommer tilmeldinger udefra.

Man er velkommen til at tage sin gæst med på træningsanlægget og varme lidt op inden turneringen. Skal man låne sæt bedes dette koordineret med trænerne i god tid inden vi starter. Der fyldes op efter først til mølle så skynd dig at tilmelde jer. Efterfølgende er klubben vært med en let bespisning og lidt information om hvordan man kan starte med at spille golf. Vi håber at se en masse glade golfere den 21/5