Medlemsaften – Spillet mellem ørene – foredrag med Lisbeth Bender

Medlemsaften   – tirsdag den 4. november kl. 19.00 – 21.30

Som du måske har bemærket på opslag i klubben, er der udkommet en ny bog på dansk om den mentale del af golfspillet.

”SPILLET MELLEM ØRERNE GOLF – the drive is in your mind”, er bogen til dig, der vil opnå endnu bedre mental balance på golfbanen, større spilleglæde og lavere score – eller du kender måske ”nogen”, som kunne have glæde af bogen.

Foredrag med forfatteren

Dette dialogbaserede foredrag med Lisbeth Bender – forfatter af bogen SPILLET MELLEM ØRERNE – er for dig, der ønsker at opnå endnu mere mental balance på golfbanen, større spilleglæde og lavere score.

Du får mentale værktøjer og meto­der til at forbedre din mentale balance, bl.a. en udbytterig 5-trins-strategi til hvert eneste slag på runden.

De mentale værktøjer kan du med stor fordel også bruge udenfor golfbanen, da det er den samme hjerne, du bruger, uanset om du befinder dig på golfbanen, i erhvervslivet eller i privatlivet.

Spillet mellem ørerne bidrager bl.a. til:

• At fokusere på det, du ønsker, i stedet for det, du vil undgå.
  • At håndtere de mentale udfordringer, du kom­mer ud for på golfbanerne, der er konstrueret til at frustrere dig mest muligt.
  • At komme væk fra frygten for at slå et mindre godt slag og øge mulighederne for at lande, hvor du ønsker.
  • At flytte fokus fra resultatet eller scoren til i stedet at være i nuet i hvert eneste slag – et slag ad gangen.

På medlemsaftenen kan du købe bogen signeret til speciel medlemspris: kr. 200,00.

”Greenfee” er kr. 90,00, der betales i Golfbox. Tilmelding på Golfbox under ”Klubturneringer”

Restauranten byder på kaffe og kage som er inkluderet i prisen.

God fornøjelse på medlemsaftenen!