Medlemsaften med regler og tendenser indenfor golf

Torsdag den 19/5 holder vi en medlemsaften i klubben hvor der kommer et par interessante foredrag. Vi starter med et foredrag af Kim Uldahl som er udviklingskonsulent i Dansk Golf Union. Kim vil fortælle lidt om tendenser indenfor rekruttering og fastholdelse af golfspillere. Efter Kim har været på vil der være et indlæg ved Brian Nygaard Oswald som er kendt for sine sjove og inspirerende oplæg vedr. golfreglerne. Tilmelding foregår via turneringsmodulet i Golfbox – Søg blot på ”Medlemsaften Svendborg Golf Klub” og tilmeld dig – Der er plads til 75 deltagere efter først til mølle.

Det hele finder sted i restauranten mellem kl. 18.15 og 21.45 – Vi håber på mange tilmeldte til en spændende og inspirerende aften.