Louis Nielsen Afslutnings- og frivilligmatch

Lørdag den 13 oktober afviklede klubben Louis Nielsen Afslutnings- og frivilligturnering i et fantastisk vejr. Turneringen havde 102 tilmeldte og de fik en fantastisk dag med masser af god golf og fremragende vejr, kombineret med gode snakke med dagens sponsor Louis Nielsen Svendborg.

Efter matchen var der høj stemning i restauranten og på terrassen og efter en præmieoverrækkelse med hyldest af vinderne og trækning af klappepræmier kunne man om aftenen gå videre med årets afslutningsfest. Dette var en fantastisk aften med hyggelig stemning og sædvanlig god mad fra Svendborg Golfrestaurant. Under middagen kunne Emil kåre årets frivillige som i år gik til Dorte Lørup, som i et team med Finn Lørup har lagt ufatteligt mange kræfter i begynderudvalget, kaninudvalg og senest står bag den naturvandring som vi forsøger at stable på benene i november. Dertil kommer en masse andre opgaver som de gladeligt stiller op til. Det er helt fantastisk og nødvendigt for at en klub som Svendborg Golf Klub at have frivillige og vi sætter utrolig stor pris på alle de frivillige som dagligt hjælper til i klubben og kan ikke takke jer nok.