Kaninerne

Rigtig hjertelig velkommen til Kaninturneringer sæson 2024

Vi glæder til at se mange nye medlemmer og vi glæder til os at hilse på vore mange stabile erfarne golfspillere, der som altid yder en stor indsats for at vore nye medlemmer føler sig velkomne i Svendborg Golfklub.

I lighed med forrige sæson spiller vi hver onsdag på 9 – huls banen. Tilmelding og betaling i GolfBox senest mandage kl. 12.00. Startlister udsendes i GolfBox senest tirsdag.

Den anden onsdag i månederne maj, juni, juli, august, september og oktober spiller vi et socialt golfspil med Gunstart, spisning og præmieoverrækkelse.

I juli og september prøver vi kræfter med 9 huller på 18-hulsbanen, med løbende start fra kl. 15.20. Tilmelding og betaling i GolfBox senest mandage kl. 12.00.

I løbet af sæsonen vil der også være en Kanintur til Langeland, Aftenspil med lysbolde og Gløgg & Golf.

FØLG MED PÅ OPSLAGSTAVLEN.

PROGRAM FOR KANINTURNERINGERNE 2024 KAN HENTES I FORHALLEN

Årets kanin og årets handicapspiller kåres i oktober ved den sidste kaninturnering. Her gælder det om at have spillet flest kaninrunder i hele sæsonen. Det er et krav at årets kanin er startet som kaninspiller og årets handicapspiller er startet som handicapspiller ved sæsonstart 2024.

Vi glæder os rigtig meget til at se jer alle om onsdagen, så vi kan få nogle hyggelige timer sammen.

De bedste golfhilsner
Kanin-teamet