Hjælp til Årsskrift

Kære medlemmer, vi har brug for hjælp hvis vi fortsat skal kunne levere et flot årsskrift, spækket med spændende informationer til medlemmer og gæster ved sæsonstarten.

Vi skal bruge følgende.

• 3-4 ”journalister” som kan sørge for at skaffe indlæg fra de relevante udvalg og personer i klubben. Derudover er det håber at man kan skrive en artikel eller to omhandlende klubben eller golf generelt.
  • 2-3 personer som vil hjælpe til i form af salg af annoncer (der vil være tale om kontakt til max ti firmaer)
  • En, gerne flere, redaktører som er ansvarlig for at samle det hele og indgå i dialog med trykkeriet om deadline mm.

Hvis det har interesse hører vi gerne fra jer i denne uge, da arbejdet skal i gang hurtigst muligt hvis vi skal kunne nå at lave et magasin. Hvis vi ikke modtager nogle henvendelser ser vi os desværre nødsaget til at lade bladet udgå for sæsonen 2015.