Hjælp klubben

Vi søger frivillige som kan give en hånd med i klubben til nogle opgaver.

1. I et samarbejde med Svendborg Senior Idræt har vi hver onsdag mellem kl. 10-12 besøg af en række seniorer som får let instruktion og spiller par 3 banen. Indimellem vil træningen blive varetaget af klubbens trænere  som sørger for en grundig instruktion. Vi havde samme ordning i 2016 og søger her i 2017 at supplere udvalget med et par stykker mere, hvilket sikrer større fleksibilitet.
  2. Til at flytte skabene fra opbevaring og ind i den nye baglade søge vi hjælpere som kan hjælpe til med at flytte, opstille og samle skabene igen så de står klar til udlejning 1 april. Arbejdet forventes at kunne starte i uge 11 eller senest uge 12. Vi håber at kunne samle et hold sammen som vil hjælpe klubben, med denne opgave.
  3. Til at supplere med arbejdet omkring sponsorer søger vi to-tre frivillige som vil indgå i arbejdet med at skaffe sponsorer til golfklubben. Er du den rette person med et godt netværk, som kan afse tid til at indgå i et team som arbejder med rekruttering og vedligeholdelse af sponsorer i Svendborg Golf Klub, bedes du henvende dig til Emil som vil sætte et møde op for det samlede udvalg.

Hvis du har lyst til at hjælpe klubben, er du velkommen til at kontakte Emil på en@svendborg-golf.dk eller 30 74 35 10