Greenfee 2016

For at lette det administrative arbejde, og samtidigt gøre det mere enkelt at forstå, har klubben valgt at revidere sine greenfee ordninger. Hvor det tidligere var afhængigt af tidspunkter og meget andet, har klubben nu valgt at give klubbens fuldtidsmedlemmer en større værdi i sit medlemskab. Det vil nu være muligt for et fuldtidsmedlem at invitere op til tre gæster (alle gæster skal have et fuldgyldigt DGU kort) med på en samlet starttid til en stk. pris på kr. 200,- pr. gæst.  Ordningen gælder alle ugens dage og vi håber dermed at fuldtidsmedlemmerne kan se en endnu større værdi i sit medlemskab.
Samtidigt fortsætter vi med at være en del af den Fynske ordning hvor man kan spille andre fynske baner for kr. 200,- og DGU’s “3 for 1” ordning, hvor tre juniorer kan spille gratis, sammen med en fuldt betalende voksen.

Selve prisen for greenfee fastholdes i 2016 således det koster kr. 350,- på 18-huls banen og kr. 175,- på 9-huls banen.

Der er fortsat ikke rabat på greenfee ved 9-huls banen.

Du kan se det hele på hjemmesiden på https://svendborggolfklub.dk/greenfee/