Golfspilleren i centrum

Vi er nu færdige med anden omgang af Golfspilleren i centrum. Proceduren for programmet er at vi løbende over året spørger medlemmerne om tilfredsheden med medlemskabet og alle de ting som berører det. F.eks. banen, det sociale i klubben og meget andet. Alle medlemmer modtager spørgeskemaet enten i maj, juli eller oktober. Denne feedback bruger vi til at måle hvordan det går i klubben og om medlemmerne er tilfreds. Generelt kan vi se en stor tilfredshed med medlemskabet, men der en masse punkter som kan forbedres. I samarbejde med DGU er vi nu i gang med at modtage undervisning og sparring i hvordan vi læser resultaterne og hvordan vi bedst handler ud fra den feedback som vi modtager. Udover medlemmerne, modtager vi også feedback fra begyndere, greenfee gæster, og udmeldte. Vi er meget glade for den feedback og tid som I bruger på systemet da det hjælper klubben til at blive bedre på alle punkter. Bestyrelsen og sekretariatet er i gang med at starte en proces for en vision mm som gerne skulle præsenteres til generalforsamlingen i 2015, mere info herom vil komme med løbende.