Golfens Dag er en succes

Lad os starte med at sige jer medlemmer en kæmpe tak. På dagen har vi en stor flok ambassadører som sørger for en glimrende dag, samtidigt ser vi mange af jer andre medlemmer have gæster med på dagen. Dette kombineret med markedsføring og en lækker grillpølse gør at vi igen i år slår deltagerrekord. Det er helt vildt og vi er ydmyge, stolte og meget taknemmelige. Uden jer kunne vi ikke levere så god en dag for de mange nye interesserede golfspillere. Vi havde registreret 112 deltagere på dagen, men antallet af madbilletter afleveret i restauranten indikerer at vi har haft flere gæster end vi kunne nå at registrere. Vi håber at Fredrik har fået en rolig mandag, for der var travlt på drivingrange uafbrudt fra kl. 9-14 og alle fik en god og kyndig vejledning. Dagen gav mere end 30 nye prøvemedlemmer og vi forventer at flere kommer til de kommende dage.

Endnu engang siger vi jer en kæmpe tak.

Opdatering efterfølgende:

Efter optælling af udleverede madbilletter, ligner det at vi faktisk var 144 gæster på dagen! Det er enormt stort, og ikke muligt uden opbakning fra medlemmerne. Vi nærmer os de første 50 prøvemedlemmer. Det er fantastisk.