Golfens Dag 2018

OBS OBS OBS. FREM TIL OG MED GOLFENS DAG FÅR DU HALV PRIS PÅ ET PRØVEMEDLEMSKAB NORMALPRIS ER KR. 995,-

Søndag den 22. april afholder Svendborg Golf Klub, Golfens Dag. På dagen har du mulighed for at prøve kræfter med golfsporten. Husk at det er GRATIS at deltage, og vi har udstyr du kan låne. (også hvis/når du er med i begynderforløbet efterfølgende) Dørene er åbne fra kl 9.00 og frem til kl 14.00. I det tidsrum er det bare at møde op.

På dagen vil du kunne prøve følgende:

– Få en rundvisning i Svendborg Golf Klub af vores glade medlemmer.

– Få instruktion i golfslagene af klubbens Protrænere

– Have mulighed for at deltage i en puttekonkurrence

– Spille på klubbens par 3 bane eller den lidt større 9-huls bane

– Få en gratis pølse med brød og øl/vand fra restaurantens lækre grill

Har du børn skal du ikke tøve med at tage dem med, vi har tilbud til folk i alle aldre fra fem år og opefter. Så tag endelig jeres børn med til Golfens Dag.

Så på med noget tøj der tillader bevægelse og kom ud til Golfens Dag i Svendborg Golf Klub. Vi glæder os til at se dig!