Genopslag Frivillige søges til DM – Vind billetter til Kim Larsen på Valdemar Slot

Efter endnu en banegennemgang har DGU nu lavet en kort beskrivelse af de opgaver som skal bruges. Fra tidligere opslag så gentages det herunder kort om turneringen.

Da vi nu er kommet en del nærmere DM i slagspil har vi endelig fået et møde i stand med Dansk Golf Union. Dette møde har medført en klarlægning af de opgaver som det kræver af klubben for at gennemføre turneringen. Vi søger derfor en række frivillige som vil hjælpe til i dagene 10-12 august hvor turneringen afvikles i Svendborg Golf Klub.
Selve turneringen starter hver dag kl 8.00 og sidste start forventes at være omkring kl 13.10

JF. seneste skrivelse fra DGU skal vi bruge følgende. (OBS: Der er allerede starter og Turneringshjælper på plads. Så det er især Forecaddies og scoreindtaster vi skal bruge) Vi vil rigtig gerne have så mange hjælpere så det bliver muligt at lave udskiftning i løbet af dagen så man ikke skal have samme post en hel dag. Du kan læse om opgaverne herunder.

Forecaddies: 1. (approach), 4., 5., 11. (både teeslag og approach), 12., 14. og 18. hul
– Forecaddies opgave er primært sikkerhedsmæssig karakter. Derudover at hjælpe spillerne med at lokalisere bolde, når muligt. Hjælper med at markere bolde OOB og holde øje med krydsning af linjer ved hazarder, da man ikke kan se disse fra teestedet.

Scorerapportering: Efter 3., 6., 9., 12. og 15. hul (6. og 12. hul kan være samme person i forbindelse med tunnelen under jernbanen.
– Notere og derefter indtaste scores fra spillerne. 3 huller. Indtastet på iPad som DGU medbringer.

Har du interesse i at hjælpe til så giv besked til Emil på en@svendborg-golf.dk Så sørger han for koordineringen af arbejdet i samarbejde med DGU.

Bandt alle som melder sig til, vil vi trække lod om billetter til Kim Larsens koncert på Valdemar Slot den 24 august.