Dubai Open 2016: Spil med om en af de eftertragtede finalepladser i Dubai

Du har nu mulighed for at deltage i Dubai Open 2016, Danmarks største amatør-golfturnering, gennem Svendborg Golf Klub. Turneringen er arrangeret af Profil Rejser i samarbejde med Dubai Tourism, Emirates og Wilson Staff, og der spilles om tolv finalepladser i Dubai.

Den indledende turnering finder sted på nogle af Danmarks bedste golfbaner, herunder også Svendborg.
I år spilles der på banerne: Lyngbygaard, Hørsholm, Køge, Svendborg, Stensballegaard og Skjoldenæsholm.

Spilledatoer fra d. 20. maj til d. 19. juni 2016

I Svendborg spilles der d. 12. juni 2016

Efter hver kvalifikationsrunde vil de to bedste i A- og B-rækken gå videre til finalen i Dubai.
1. præmie ved kvalifikationsrunderne inkluderer:
– Fly København – Dubai t/r med Emirates
– Hotelovernatninger
– Finaleplads i Dubai Open 2016

Klappe-præmier: Udover at der spilles om to finalepladser i Dubai pr. kvalifikationsrunde, vil der være præmier til de øvrige, der er fremme i feltet – samt flotte klappe-præmier.

Pris for medlemmer af Svendborg Golf Klub kr. 300,-
Pris for deltagere der ikke er medlemmer af Svendborg Golf Klub kr. 450,-

Tilmeld dig Dubai Open 2016 her: https://www.4groupsonly.dk/dubai-open-2016/tilmelding.html

Ledsagere kan komme med til fordelagtige priser – ring til Profil Rejser og hør mere på 77 33 56 20