Deltag i Dubai Open 2017 og kæmp om finalepladserne og rejsen til finalen i Dubai

Kvalifikationsturneringerne til Dubai Open 2017 afvikles en dag i perioden 2. juni – 16. august 2017.

I Svendborg Golf Klub spiller vi den 21/6-2017 med gunstart kl. 9.30

Efter afviklingen af de respektive kvalifikationsturneringer rundt om i landet, vil de to bedste for hver runde kvalificere sig til finalen i Dubai, hvor en spændende oplevelse venter med fantastiske golf-forhold.

Udover de mange flotte præmier til hver runde, bliver der i år udlovet en plads på finalerejsen og et valgtfrit golfsæt fra Wilson ved Hole-in-One!

Finalen i Dubai inkluderer:

– Fly t/r København – Dubai med Emirates inkl. transport af golfbag

– Hotelovernatninger

– Finaleplads i Dubai Open 2017 i Dubai

– Transport mellem lufthavn, hotel og golfbaner

Det vil være muligt for ledsagere at komme med på rejsen til fordelagtige priser.

Turneringen:

Golftuneringen er åben for alle danske golfere med DGU-kort eller tilsvarende udenlandske kort. Tuneringens indledende runder afvikles på Hørsholm Golf, Horsens Golfklub, Smørum Golfklub. Svendborg Golf Klub, Mollerup Golf Club og Ledreborg Palace Golf Club. Turneringen spilles som 18-hullers indledende runde, der afvikles som sin egen turnering. Efter de indledende runder vil vinderen af A- og B-rækken gå videre til finalen, som spilles i Dubai i slutningen af 2017.

Tilmelding kan foretages via dette link. https://www.4groupsonly.dk/dubai-open-2017/tilmelding.html